2012年9月12日 星期三

「影評」愈看愈緊湊 @ 盜賊門


其實香港都幾多間戲院.

身邊好多好多朋友都很熱愛睇戲.

Yoyo都喜歡睇戲.

但就不太喜歡入戲院睇戲.

因為不喜歡喜漆漆的環境.

不喜歡要坐定定。

所以由細到大.我入戲院睇戲只有幾次的經驗。

不過如果有很喜歡看的戲,我還是會入場的。

好像今次的盜賊門。

上星期五,我去了於尖沙咀The One Broadway睇由人

氣韓星金秀賢、影帝任達華等主演既<<盗賊門>>


故事簡介

結集10名亞洲大盜 完成不可能的任務 傳說與68公斤黃金一同消聲匿跡的大盜 Macao Park (金允錫 飾)突然重出江湖招兵買馬,計劃到澳門食大茶飯 &ndash 盜取價值連城的318卡巨鑽「太陽之淚」。他邀請舊拍擋 Popeye (李政宰 飾)及開鎖專家Pepsee (金惠秀 飾),加上鋼絲高手 Yenicall (全智賢 飾)、賊門浪漫新貴 Zampano (金秀賢 飾)及易容高手 Chewingum (金海淑 飾) 的加盟,一行六人齊集香港,匯合由Chen (任達華 飾)為首的犯罪集團,解鎖高手 Julie (李心潔 飾)及兩名槍手Johnny和Andrew (曾國祥/ 吳達秀 飾)一同前往澳門,目標是從黑幫大佬 Wei Hong 那裡偷走「太陽之淚」。 表面上,各人合力演出一場偷天換日大龍鳳,其實骨子裡各懷鬼胎:Popie不信任Macao Park;Yenicall 想私吞鑽石;Pepsee只為弄清與Macao Pak間混亂不清的感情;Chen只在意賭場的現金;而眾人之首 Macao Pak 內心似乎更隱藏著深層的計劃&hellip 奪鑽行動在這爾虞我詐的狀態下展開。到底誰會先被出賣﹖誰又可以帶著「太陽之淚」全身而退﹖



大部份演員都是認識的呢...
星期五)晚上9:50,於尖沙咀The One Broadway睇由人氣韓星金秀賢、影帝任達華等主演既

<<盗賊門>>









演員 :
全智賢, 金秀賢, 李政宰, 金允錫, 金惠秀, 任達華, 李心潔, 曾國祥, 吳達秀, 金海淑








整套劇節奏都好 緊湊 , 而且是愈看愈緊湊。

好緊張呀!! 

我最欣賞的每個人都好努力去做好每一件事,好讚!

靚仔金秀賢..於《擁抱太陽的月亮》中演深情帝王..已是非常高人氣的.

今次繼續好迷人喔



最喜歡
全智賢的角色.
  
她演得好真實,好放.

之前未睇過有關全智賢既戲,經過今次真的刮目相看了.

現實,可愛又帶點愚昧! 成套戲都看她呢^^

最大吸引力是全智賢演出多個高空躍下的驚險動作。

好讚^^



 另一個想不到的,就是李政宰.

以為他是壞人,原來她好專一及聰明,

最重要係好打得.

場場打鬥場面.我最喜歡啦...

2小時16分...我竟然沒睡著...

睇完覺得好精彩呀^^


入場前莎莎更送我

 韓國護膚品牌BEYOND精美禮品包,包括ANGEL AQUA天使水漾系列一套3件旅行裝(天使水漾BB霜10m l、天使水份潤膚乳5m l及天使水份精華液20m l)及修補之神面膜乙片!


謝謝莎莎

待我今次去台灣就用使呢套首度抵港 - 韓國人氣護膚品牌BEYOND

全新保濕王牌ANGEL AQUA    締造夏日水漾天使肌








沒有留言:

張貼留言